Grąžinimas

8. Prekių grąžinimas ir keitimas

8.1. Netikusias prekes, nenurodžius priežasties, galite grąžinti per 14 dienų, jei: prekės buvo nenaudojamos, turi visas nenuplėštas etiketes, originalų įpakavimą ir visus su preke susijusius aksesuarus. Daugiau apie vartotojų teises, grąžintinas ir negrąžintinas prekes rasite (Civilinio kodekso 6.22810 straipsnyje).

Prekes galite grąžinti, prieš tai susisiekę su mumis el. paštu info@pasisviesk.lt ir pateikę informaciją apie pirkimo datą, prekės trūkumus ar priežastį. Grąžinamos prekės turi būti pristatytos kartu su pirkimo dokumentu.

Jūsų grąžinimo prašymą išnagrinėsime kaip galima greičiau, tačiau tai gali užtrukti iki 14 darbo dienų.

Brokuotos prekės gali būti pakeistos naujomis, suremontuotos arba už jas grąžinti sumokėti pinigai.

Jeigu Pirkėjo netenkina sprendimas arba jis mano, kad jo teisės buvo pažeistos, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Viniaus g. 25, Vilnius 01402, www.vvtat.lt) arba teismą. Prieš tai, bet ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo pažeidimo, Pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą Pardavėjui, išdėstydamas savo reikalavimus. Pardavėjas įsipareigoja per 14 darbo dienų pateikti argumentuotą ir išsamų atsakymą.

Pirkėjas taip pat turi teisę pateikti prašymą elektroninėje Europos ginčų sprendimo platformoje: ec.europa.eu/ord